Extra stopkracht creëren?

Bent u de trotse eigenaar van een horecaonderneming? Dan is de kans groot dat u ook softijs verkoopt. Softijs leent zich uitstekend als basis voor een heerlijk dessert of gewoon als verwen tussendoortje. Vaak komt het voor dat uw klanten vanuit een impuls een softijsje kopen en niet vanwege een specifiek softijsmerk. Vraag uw klanten om een softijsmerk op te noemen en waarschijnlijk zullen zij geen antwoord kunnen geven.

Toch wilt u zo vaak mogelijk het langslopende publiek verleiden om een ijsje bij u te bestellen en een klantbeleving meegeven, zodat zij vaker terugkomen voor dat ene lekkere ijsje. Daarom werkt CoolBreak dit jaar samen met een aantal sterke consumentenmerken, zoals Haribo, Callebaut en Buurman & Buurman. Deze sterke merken zorgen voor extra stopkracht bij uw horecaonderneming.

Wilt u ook sundae’s met Haribo snoep verkopen, Callebaut creaties maken of werken met Buurman & Buurman? Neem dan contact op met uw vertegenwoordiger of vul ons contactformulier in.